1.01.2010

Resimli Açıklamalı Patik Yapılışı























üstten 60 ilmekle başadım.

3 sıra ördüm sonra kenarları eşit bırakıp( 23 ilmek)

, ortadan kestim( 14 ilmek), sonraki sırada

kestiğim ilmekleri tekrar attım( 14 ilmek).

yine 3 sıra ördüm.23 ilmek örüp 1 ilmeği aldım

renkli ipten bir ilmeğe 5 ilmek cıkardım sonra

1 ilmek krem ördüm aralarında. 7 kere tekrarlıyorum ön

tarafı düz arkası haroşa oluyor ip hep arkaya gelecek.

8 sıra örüp alttan yine ortada 8 ilmek kalacak şekilde

bir ordan bir diğer taraftan toplayarak bitiriyorum...

Resimli,Açıklamalı,Patik,Yapılışı

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pagerank www.siteadresi.org Links
Home & Garden Blogs Craft Blogs - BlogCatalog Blog Directory Counter Powered by  RedCounter
Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net
Powered by  MyPagerank.Net
örgü Personal
Tandblekning Top Blogs

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız